Hey , Welcome ♥

Hey , Welcome ♥

Wednesday, December 1, 2010

menjelang malam ;DD

aiyoo , ini malam mama peg shopping lagii ♥ . HAHA , mahu tahu pegi mane , TESCO lagihh , haha . selalu econsave jeaa ;DD malas lahh nak ekot , if ikot dapat ape , bukan dapat apee . HAHA , t penad jea , kena angkat barangg , ohh tidakk  ! saket tangan , if barang ringan takpe lahh jugak kann ? HAHA , ney kang , barang nye , minyak lahh , beras lahh . ape lahh  ! haha , senang2 barang dapur . kaka aku ekot , ahhh ! mane acikk ! tengok die dapat mama belanjaa . ishh . ( sabar sabar sabar ) HAHA ;DD . see ! diorang peg tesco , balek dari tesco , singgah gerbang malam pulakk ! ishh , jalan jea tahuu ! geram betol . haha , yg aku tahu , balek diorang bawak pizza ♥ . ohh , my fav . HAHA .
ohh my kaka tercintaa :) , wehh korangg  ! kaka aku dapat job baruu lahh , HAHA ( itupunn nak kecoh ) pas ney takde lahh kitorang tiap2 hari gado , ahamdullilah . takde buad dosee  ! haha . kang gado , sume kuar . dasyat . haha , ape nak jadi nan kau haa apple  ! ishh , ;DD . if keja too TC ea kaka . if kite selalu gado , nurul tetap syngg kaka . hmm :( ney nak sedih ney . HAHA . takpe lahh weyy ! if canee punn , kau tetap kaka akuu kan . dont worry lahh , aku tahu kau punn sayangg aku . HAHA . ecehhh . sudah2 lahh too , penad aku taip , lenguh tangan weyy ! oke lahh yaa guys , bacee neyy :) tengok betapa syng nye adeq , dekad kaka nyee . HAHA . ILOVEYOUU  , KAKA !
 

No comments:

Post a Comment